Tuesday, June 8, 2010

perlukahatautidakperlukah?


sory dah agak aku terlambat mengupdate..huhuhu..xsilap kelmarin aku de men msg2 ngan kengkawan rapat..hanya segelintir..maaf x terlalu ramai..

soalan yang aku nyatakan..

kadang macam perlu teman
tapi
kadang macam xperlu teman
konklusinya?

jadi yang meng"replay"??

kak kiah(zakiah):kamu xtau ape kamu nak dalam hidup
yaya(hidayah):perlu sebenarnya
kak nana(seri diana norayu):ada masa kita perlukan seseorang d samping kita..ada masanya pula kita perlu bersendirian..kita perlukan kedua2 situasi dalam perjalanan hidup kita..

jawapan aku =)

kak kiah:(dalam keadaan terpinga-pinga)haa..apa sebenarnya yang perlu??
yaya;nak cari katne??
kak nana:sokong2..

mereka meng"reply" lagi

kak kiah:kita kene tau apa kita nak..sebab bila dah ada target,kita dah tau apa nak buat pasni..termasuk bab perhubungan..kalau lom de target dalam bab 2,so tolak tepi dulu tapi tak bermakns kita xleh tengok lansung bab 2..cumr xready lagi nak explore..same gark kalau kita dah target nak 1 benda 2, maybe kita akan wat pape sampai kita dapat kita nak tuh..cuma dapat ngan xdapat..2 je..so bab perhubungan ni,pada individu tuh..nak xnak..kalau nak,jadikan perhubungan as next target to achieve
yaya:huhu,emm ada je d sekeliling..

balas aku =)

kak kiah:oooo(dalam keadaan sedikit mengerti)..masalah ai(aku bahasakan diri aku) sekarang xde target..tapi nak kan target tuh payah
yaya:d manakah mahu d cari"puas mencari..

hahaha..sengal kan aku??jadi perbualan kami terhenti kat situ..tiada noktah..bila akan tiba noktahnya??haaa..tuh aku xcari cari selama ni..hehehe..jadi nantikan..

TAMAT

No comments:

Post a Comment