Tuesday, July 13, 2010

auwsakitkaki

sotong d berhentikan??

agak pelikkan??act ni tentang bola..lagipun world cup dah tamat so xperlu aku nak panjangkan cerita..
tapi pe yang aku nak kongsikan ialah pasal sotong ni..
kalau korang layan bola mesti kenal
xlen xbukan
PAUL
si sotong yang meramal kejuaraan perlawanan bola sepanjang world cup 2010 nieyh..

adoii..pening aku..ye lah kenapa sekarang orang2 senang sangat percayakan tahyul~perkara yang xlogik dek masuk akal..boleh percayakan pada sotong..hahaha..

cukup2..cite pasal sotong baek aku cite pasal laen..hahaha..sotong tuh kalu d potong2 then masak sambal..
fuh~
lazat agaknya..hahaha..

adoii...buleh pulak rumah sewa aku xde air..tergendala segala agenda yang aku nak buat..
kalau sampai petang xpe lah gark..ni x sampai ke 10 malam..
lama tuh..mana buleh tahan..
xpe2 sabar..semua tuh boleh d atur kalau tenang dulu..calm down first..
then tiba2 sekarang aku rasa cam nak p amik gambar..
tapi memandangkan cuaca amat panas saat + dengan ketiadaan air ni jadi aku batalkan..
mungkin buleh d lakukan tuk esok2 hari..
kan..kan??

macam mana ni??tibe2 aku dah mengantuk..nak je aku tido..tapi rasa xsedap hati pule ye lah coz de agenda yang aku belom buat..rasa xtenang sangat..
xpe calm down first..

No comments:

Post a Comment