Wednesday, November 24, 2010

kenapamestiakutulis

haihh...
pelik2..
aku dok umah xtau nak buat pe..
bangun pagi..
kemas umah(sapu umah,basuh pinggan,basuh baju)
dah siap!!

then kosong...tau??

K
-
O
-
S
-
O
-
N
-
G
!!!!

xtau nak buat pe...
+ memandangkan adek aku pun dah cuti skolah..
pagi2 je dia dah dok depan pc..

haaa..
aku??
dalam bilik lah denga lagu sensorang..
pergh!!
kalau macam tuh ari2 mau mati kebosanan...


berbalik pada pc yang d pegang oleh adek aku ni..
aku siap buat rampasan kuasa kat adek aku ni haa
mana x nye..
boleh d katekan 25jam8hari
dia duduk kat depan pc tuh
ape yang dia buat pc tuh lame2 ntah aku pun xtau

haa..
ok2
aku nak sambung anime yang aku tengok!!
hahaha..
dammit!!
depa2 nie chomel2 blaka..

OURAN HIGH SCHOOL

haa..
aku de layan cite korea yang terbaru
huhuhu..
arituh aku layan Playfull kiss..
dah khatam!!
siap yang special skali aku khatamkan hahaha!!
skarang lak aku layan cite ni
MARY STAYED OUT ALL NIGHT / MARRY ME,MARY!
sebab pe aku tengok??

haa..
sebab plakon2 nye lah..
chomel kot..
aku xkate depa ni chantek o kachak..
sebab
depa xlayak lah bagi aku
sebab depa chomel sangat
hahaha
dah2 cukup2..aku xleh nak cite ni pepanjang sangat..
nak lebih tengok sendiri lah..

No comments:

Post a Comment