Friday, May 13, 2011

duniasemacamaneh

tadi aku tertengok berita
ye tertengok berita (BULETIN UTAMA)
jangan xcaye plak tapi bukan tuh aku nak kongsikan tentang slot yg buat aku tertarik

"seorang isteri yang baek + solehah ialah menutup aib suaminya"

betul kan ? kalau silap betulkan ya
tapi itu pun jadi bahan
dunia dunia aku xpaham kebaikan dia disalah ertikan oleh si permerhati2 sekalian
malah siap d cop sebagai hipokrit
BODOH kepada orang yg mengaggap si polan si hipokrit
sebab aku rasa orang yg mengaggap si polan itu sebenarnya yg HIPOKRIT

betul kata orang2 bijaksana
zaman sekarang manusia hidup penuh dengan stress
kenapa terjadinya stress sebab manusia terlalu mementingkan kata-kata orang
bila orang kata macam ini dan itu mulalah berubah kepada apa yg diperkatakan
xmenjadi mulalah stress + migrain sebab xterlaksanakan apa yg diperkatakan
dan takut jadi bualan orang
kan kan ?

note : hidup jangan nak CACI orang..

No comments:

Post a Comment