Wednesday, July 27, 2011

jerebudikampungbahru

penat itu lumrah
sakit itu takdir
perjalanan itu arah
pengalaman itu sejarah

hari ini masuk 27 Julai 2011 its mean lagi brape hari je lagi nak menyambut
Ramadhan Al - Mubarak
1st time berpuasa d KL apa rasanya kan ?
^.^
mesti tkejar2 kan ngan pduduk2 KL
wah !
aku rindu RUMAH !
xnak cite pasal rumah lah nanti aku menangis ! -.-''

dah nak masuk 2 minggu aku kat KL kan macam xcaye je
BETUL ke ?
masa blalu dengan pantas dengan persekitaran yang serba-serbi laju
ahh !
macam ini rupanya IBUKOTA
penuh kesesakkan sana sini tapi entah aku dapat biasakan diri rasa macam kat area2 rumah aku jerk !
( itu bohong belaka )
pagi2 dah nampak rakyat2 KL btempiran dlam kete masing2 mrebutkan untuk cepat sampai d destinasi yang d tuju
t'culture shock ( bohong lagi ) sebentar dengan psekitaran uni yang mana dak2nya sempoi habes sesangat
rasa sendiri macam mana duk dalam kelas yang hanya kenal ngan "ciput je" manusia
PENGALAMAN tuh semuanya
kan
:)

No comments:

Post a Comment