Friday, September 9, 2011

tentangsemalamyangtaksudah

ok ini cerita kelmarin.semalam dan hari sebelum semalam.bohong. aku berani cakap minggu ini. worst!. why?. aku kekurangan rehat yang secukupnya. macam biasalah. tipu kalau sudah penat-penat tiada satu pun yang indahkan?. aku ulang lagi.semalam dan hari sebelum hari semalam. akhirnya aku jumpa seseorang. girlfriend. aku ada girlfriend?. memang ada pun. ramai. dan jangan terkejut.

akhirnya aku sudah jumpa tempat-tempat yang bakal aku jadikan untuk melepak. di kotaraya ini. bukan cybercafe. ayat paling mudah sekarang cc. memang taklah aku nak join-join tempat yang macam itu. entah aku rasa macam tak best. dan mungkin selepas ini aku akan kerap berjalan @ melepak di times square @ ts. sebab? aku jumpa apa yang aku jumpa. rasa seronok sangat bila tengok buku yang sangat banyak. sudah dapat point disitu?.

hadiah dari girlfriends
:)
kalau nampak dari jauh macam kek. -.-"


No comments:

Post a Comment