Sunday, October 9, 2011

untukberapakalinya

kalau aku menjerit. sudah lama aku menjerit. entah. perasaan ini macam berpuaka. rasa macam.

ok aku buat salah yang macam tak boleh bawak berbincang. rasa macam aku buat salah yang macam tiada maaf bagi aku rasa macam sampah. rasa macam patut kena sepak-sepak. rasa kena sepak-teranjang. rasa macam patut ditembak dengan senapang gajah(ok itu tipu). rasa maca aku ada ke tak ada ke lagi bagus. rasa macam bangang. rasa macam...erggggggggggghhhhhhh!!!

ok. aku mengaku aku kejam. lukakan banyak pihak tanpa aku sedar. buat banyak pekara tanpa perasaan. buat macam "aku boleh buat sendiri , asal ko tak boleh buat". buat macam "aahhh ko layak sebab ko dah tak layak, sebab ko hebat".

damn!.palat betul rasa ni !

tahu kan rasa "tuh" macam apa?

No comments:

Post a Comment