Monday, March 18, 2013

Alhamdulillahakhirnya

Assalamualaikum, Alhamdulillah masih lagi diberi nyawa dan masa untuk beribadat kepada-Mu

Cerita. Dah lama sangat aku tak bercerita dekat sini, bukan pendam buat pekasam tapi adatlah rutin sebagai student tak sah lah kalau tak berkejar-kejar sana sini.kesimpulannya aku memang tak ada masa nak bertaip di laptop, mujur dah muat turun siap-siap dekat handphone aplikasi blogger ni jadi senang sikit ada masa aku bertaiplah.

So, cerita mana satu dulu aku nak persembahkan?

Alhamdulillah, pakcik aku dah selamat jadi tunang orang. Aku? Hahaha.. soalan lain tak ada ke? Mesti ke aku jawab soalan ni? Tak kan?

Muhammad Adam Asyraf. Asyik nangis je bila aku balik hujung minggu ni. Bukan tak kenal aku. Tapi dia baru nak start tumbuh gigi. Kesian dia :'(

Selasa nanti aku ada lab test. Doakan aku boleh buat ya. Dan ya, aku akan pos entry ni bila ada internet. Jangan risau.

Sekian dulu kot. Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment