Sunday, December 1, 2013

Pelan-pelan kayuh.

Assalamualaikum

Kalau aku nak jadikan blog ni sebagai diari. Ini bermakna kisah hidup aku bukan rahsia lagi. Kan?

Sedia maklum manusia,suatu insan yang sangat ingin tahu. Dalam Al-Quran pun dah nyatakan. Tapi maaf aku tak boleh nak luahkan segala-galanya dekat sikit. Tudiaaaa. Bahasa menujukan bangsa.

Aku nak ke satu tahap tuh. Tapi kena bagitahu pihak atasan. Mana tahu kot-kot pihak atasan tak boleh bagi. Dah terbantutkan? Dan aku rasa untuk ke tahap lagi tinggi tuh aku kena mantapkan segala-galanya. Maksud aku "lagi banyak kita tahu sebenarnya lagi banyak kita tak tahu" so aku kena mantapkan luar dalam. Takkan tiba-tiba,karang aku nak jawab apa?kenapa macam ni?best ke?haish! Banyak sangat.

Tunggulah mungkin bukan sekarang. InsyaAllah satu hari nanti.

No comments:

Post a Comment