Monday, September 6, 2010

termaktubkot?


"de bpe pasang lansir yang d di sangkutkan d ampaian nya"..
selalunya aktiviti ni syok bila d buat time malam2 raya..but maybe mak aku takut malam raya terkejar2..
nk wat tuh nak wat nie..
so its much better kalau buat sekarang kan?
sekarang aku tangguhkan tugas aku menaikkan langsir..

cakap pasal raya..
bape tan mak2 korang buat kuih raya??
pergh!!macam dasyat sangat je ayat aku...
like tahun sebelum nie..mak buat 2 jenis kuih raya..
ops!!
+ lagi 1..act baru siap..hehehe
maybe agak bz kot..
tuh yang x menang tangan nak buat kuih banyak2..
so kalau yang datang umah aku time raya ni..cam bagus je kuih raya yang cam banyak aku sediakan tuh..
jangan tertipu..
tuh semua kuih tunjuk sana-sini..hahaha :)

sekarang aku tengah layan cite korea nie..
"My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox"
memandangkan agak sidikit bosan ye dok d umah..
huhuhu..
:(
xtahu nak buat pe..tengok je lah cite yang de..

pe2 hal selamat hari raya
:)

No comments:

Post a Comment