Friday, September 3, 2010

xsalahkan

akhirnya..
resume tuk praktikal dh siap..
+ siap print lagi..
hahaha..
excited sangat..

ohh

lupe..
aku dah selamat sampai ke rumah aku..

act..
macam biasa aku kalu aku balik naek bas..
dan bas lagi..
aku akan menapak dari bustop yang aku turun..
sampai lah umah aku..
n macam biasa lagi..
sorang2..
seram kot..lagipun tempat yang aku lalu tuh sunyi..
pe2 hal..
cbe tgk bwah ni..



best kn??

pe kata kali ni punya entry aku nak tayang video je..
buleh kan??



alangkah best nye kalu membe aku seramai ini..
hai...

next!!

perhatian kepada yang nak balik kampung tuh..
b4 balik kampung tuh..
kunci segala pintu yang de kt umah kamu2 semua kalau x..
jadi macam kat bawah ni..



act banyak lagi aku tayangkan..
tapi ni je bagi cam bermakna..

so

aku nak ucapkan..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
:)

1 comment: