Wednesday, February 2, 2011

dugaanseorangaku

arrgggggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
rm350 hilang macam tuh je
silap aku kah???
damn!!!
geram seyh

"macam mana boleh hilang?"
soalan tipikal yang aku terima hari ni setelah aku mengadu naseb pada insan2 yang beribawa
dan aku cakap
"biasanya bila kita nak wat transaction pada mesin atm dan berjaya kita akan dengar mesin tersebut mengurup duit yang kita nak b4 mesin tuh kuarkan duit kan ? dan selepas baru resit akan keluar kan ?"
"tapi aku xdengar pe2 pun..padahal lama tunggu nieyh!! last2 kad kuar tapi duit xdapat apa lagi resitnya"
damn ! ! maaf kalau aku mencarut terlebih kat entry kali ni
"then apa lagi aku g lah check kat account sebenar..wtf ! ! dy tolak abes mana seyh duit nya ? aku pengang pun xlagi ! ! "
naseb hari ni bank masih buka ! kalau x aku nak merayu pada sapa ??
so tanpa lengahkan masa dan tenaga aku g lah wat report pada bank yang aku wat transaction tadi dan inche abang bank tuh boleh selamba cakap
"hari ni pengguna %^&* memang ada masalah sikit tadi pun ada pengguna mengalami masalah yang sama"
aku ngan muka toya yelah mana xnya rm350 hilang macam tuh je
usai me'report' aku bergegas ke bank %^&* tersebut dengan tujuan yang sama me'report' semula naseb aku bergerak seorang diri lancar sedikit perjalanan
dan kalian tau ?
che akak bank %^&* dengan selamba cakap
"dik paling cepat 1-2 minggu duit akan dimasukkan semula tapi paling lambat sebulan"
wtf ! !
aku ingat saat tuh gark dyorg nak ganti balik tapi boleh dyorang cakap macam tuh dah lah aku tengah nak bayar hutang
hebat anda2 sekalian bekerja
terima kasih
:)

1 comment:

  1. ALLAH sedang menguji kamu tu. all i can say is harap byk2 bersabar. ALLAH syg kamu, sbb tu ALLAH uji kamu. DIA tahu kamu mampu hadapi ujian-NYA. :)

    ReplyDelete