Sunday, February 6, 2011

gameofthelegend

nak tahu ?
kalau aku dah start maen game jadi lupa sekeliling padahahal game yang aku maen dah berabad kot since skolah rendah + menengah lagi aku maen game tersebut
"apa jadahnya dari skolah rendah membawa kepada skolah menengah ? xpernah habes ke ?"
ahaa ! ! jangan anggap salah
almaklum dulu aku ngan adek-bradeq aku xbape kenal kot apa kejadahnya menatang "laptop/komputer riba" tuh !
yang kiorang kenal menatang gemok+besar+berat tuh "pc" orang2 zaman sekarang cakap lah
d sebabkan dulu selalu sangat pc aku rosak so paham2 lah ending kerosakkan tersebut ofcourse lah kena d format balik dan bila d format balik segala menatang haram kejadahnya dalam pc tuh automatiknya akan hilang
waaaaaa!!!!
nanges air mata darah pun mende alah tersebut bukan dapat balik pun kan ? kan ?
so berbalik pada permulaannya entry yang aku nak cite sangat nieyh act abang aku donload balik game tersebut dalam laptop beliau ! !
aku ? semestinya seronok sebab game tuh dah kira legend gark lah bagi aku ngan adeq-bradek aku
dulu tahap xingat maen game tersebut bagai nak rak ! sanggup maen sampai berjam sebab apa ? sebab game tuh best !
ok sampai situ je lah aku nak cite
daaa~
:)
note : DIABLO II

No comments:

Post a Comment