Friday, June 10, 2011

kacabersurat

Tadi aku tengok 2 crita telemovie dari seberang
1 crite tentang penutupan aib
Lagi 1 crite tentang penerimaan ayat2 cinta lewat botol kaca

Persamaannya?

Kdua2 crita de unsur CINTA

Motif aku??
(Tentang penutupan aib)
Memang boleh kita nak tutup aib kita serapat2 boleh
Tapi brape kerat je yg sanggup?lagi2 mlibatkan MARUAH diri
Yg aku tengok aku lihat sekali dah terSUNGKUR dah xmampu nak BANGUN balik
Memanglah payah nak BANGKIT tapi kalau ucapan2 yg biasa denga hnya kluar dari bibir semata-mata xlama dan xkmana lah

(tentang pnerimaan ayat cinta lewat botol kaca)
still de lagi ke??
Kalau de bagus lh tapi kan ke pelik kalau dapat dari insan yg xknal
Kan?
Stalker ke??
Kalau duk rumah yg dkat ngan pantai boleh lh nak men balik2 botol kaca
Kan?

Dush!!!
Hidup ni penuh ngan keBERANGANan
Kan? Kan?
Angan2 tuh xkan kmana kalau xde usaha nak dapatkan pe yg de dalam angan2 tuh

note : aku skarang dalam DILEMA
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment