Tuesday, May 29, 2012

normalrasaitu

tiba-tiba rasa tuh datang lagi. aku pelik. samada aku perlu memikirkan hal itu atau aku tolak tepi je. entah kadang-kadang akau rasa macam perlu aku fikirkan but at same time aku rasa macam tak perlu aku fikirkan. entah maybe sebab aku tengok keadaan sekililing aku. masing-masing dah ke alam satu lagi. dan yang kadang-kadang aku teringin sama nak rasa. best ke? indah ke? macam-macam lagi lah. tapi memandangkan aku masih lagi menuntut. aku rasa macam tak layak je nak fikir-fikir yang macam tuh. mungkin kaedah selamat buat masa sekarang. sebab entah. aku rasa tak patut aku campurkan hal-hal yang "macam ini" masuk time aku menuntut ni.

yes aku mengaku aku sangat jealous. pada apa? pada kawan-kawan aku yang dah selamat masuk ke alam lain. alam yang sehidup-semati berkongsi bersama. sungguh. aku tak tipu.

rasa takat ini sahaja cerita yang aku nak sampaikan. smabung lagi ya

p/s : aku nak bercuti. doakan kami sekeluarga selamat pergi dan selamat balik :)

No comments:

Post a Comment