Sunday, May 9, 2010

kealpaanpagi


update!!!!
*wink*..*wink*...

ahh..tadi de cite nak d sampikan..tapi tergendala..macam mana??aduhyai :(..
urm..hari ni aku penat gile..ngan xboleh tido nye..adus..dengan exam ari selasa ni..aku xbaca lagi..naseb note dh siap buat..tinggal nak baca balik jea..

urm...keewangan lak..adus..malu nak cite..baru awl2 bulan..tapi dah cam ketandusan lah pulak..hehehehe...mana x nye banyak gile barang aku beli..huhuhu..untuk 1 perubahan rasanya x salahkan..betul x??sapa sokong...

tapi seyes..lately ni aku xboleh nak tido..mata ni segar je..kadang2 tuh penat gark lah..huhuu..dah macam 1 penyakit lah pulak..xboleh d biarkan nieyh..takut melarat..sabar2..maybe ni sementara je kot..maybe leh baik nieyh..be positive..

duit..oh..duit..
kenapa sekarang banyak sangat guna duit..aduhyai..ops..seorang hamba yang baik ialah x mudah mengeluh..tapi dari tadi aku dok asyik mengeluh..bersyukur dengan apa yang ada..cuba jadikan diri d tempat orang lain yang lebih xberkemampuan dari kita..rasa apa yang mereka rasakan..perit yang mereka rasakan..

No comments:

Post a Comment