Sunday, May 23, 2010

seronokdirumah

adus..sakit perut..urm biase lah awl2 bulan, tgh2 bulan n akhir2 bulan..wahahaha..tp khusus tuk perempuan shj..hahhaha..

ari nie xtau pe yang aku nk buat..smua je ok2 saje..almaklum bru tengah hari td dapat on9..dapt2 je on fb..tengok profile orang laen..huhuhu..kebiasaan..tgk shawls...mcm berminat??ouh tidak!!!gelombang kewangan dh makin berkurangan...

haaa...tmbh lgu kat playlist lg..muahahha..best2..bosan dowh...klu tengah2 tulis blog nie sunyi jea..nk gark lagu2 yang dok memain kat telinga nieyh..



Friday,May 28, 2010
6.00pm - 11.50pm
plaza sentosa
plaza sentosa,jalan sutera,taman sentosa,johor bahru,80150
johor bahru malaysia


tetiba membe aku ajak g sane..event tuh cm best..macam de jual2 jea..hahha..bundle??hahahha..adus..aku nak menabunglah..cmne nie??tulun2..xpe2..de yg nerkenan aku usha2 jap..then bli lh..hahaha..sila pastikan aku tuk bli stakat 1-2 barang je..xleh lebey..huhuhu..kene pastikan nieyh..

No comments:

Post a Comment