Monday, May 24, 2010

kesempatanyangxdapatdtunaikan


sepatutunya ari nie aku kene grak g maybank..de urusan sikit..tp bila kemalasan memuncak..hahaha..paham2 lah..xjadilah aku nak grak..aduhyai...xpe2 malam nie..insyaallah..aku grak lah..huhuhu..tapi kan bank tutup pas kul 5.30pm??alah urusan aku bukan ngan pekerja2 bank..tp ngan atm bank..huhuhu..

nak buat apa ekh ari nie..opss!!lupe nak cite bangun jea pagi tadi pas mandi, sarap, basuh baju jap then terus on9..hahaha..macam biase aku ske tengok blog2 orang yang jual barang..demm!!aku dah terminat 1 clothes tuh..aduhyai..tp mahal lah..xpe2 nti aku cri kat DESS jea...leh thn gark harga2 kat DESS tuh..tp de niat aku nak cri barang kn..xpe...

haaa..cri template baru tuk blog larh..yes!!akhirnya..blog nie dh b'tkr wajah..

No comments:

Post a Comment