Monday, February 4, 2013

Rasatuhmenyinggahlagi

Assalamualaikum pembuka salam
Buat tanda peringatan diri
Jika ada silap tersimpan didalam
Jangan simpan didalam hati.

Sound funny right? Neverminds. Aku saja menulis pantun kali ni. Ye lah macam nak masuk seminggu aku tak tulis cerita baru kan?

Perasaan. Setiap orang ada perasaan. Bohonglah kalau ada seseorang tuh tak ada perasaan, mungkin dia ada sikit masalah dalaman kalau macam tuh yang menyebabkan dia kurang deria rasa. -.-"

Well bukan tuh aku nak sampaikan. Setiap orang ingin diri dihargai, disayangi, dibelai?(macam binatang peliharaan pula), diberi perhatian. Ini semua sangat bohong kalau aku cakap aku tak nak rasa semua perasaan ni. Aku juga manusia biasa.

Kalau kita pendam rasa suka kita pada seseorang tanpa mengungkap pada dia digelar apa? Aku lupa.

p/s:tolong bagi aku jawapannya :)

No comments:

Post a Comment