Thursday, January 31, 2013

Sampailupatajuk

Assalamualaikum, Alhamdulillah masih lagi berjaga untuk melakukan ibadah-Nya :)

Tempoh hari,Aku berjalan. Berjumpa dengan orang yang hendak dijumpa. Makan-makan & menonton wayang. :) sambil cari calon x? Hahaha.. itu aku xsempat. Sungguh, bila aku dah start berjalan aku akan tak pandang orang-orang sekeliling. Ini kebenaran. Aku tak reti nak tengok orang-orang ni, dari aku tengok orang baik aku teruskan pencarian barang- barang yang aku cari. Itu lebih menguntungkan. :) sebab kalau terlepas boleh patah balik. Tapi kalau orang kalau dah terlepas tuh susah nak dapat balik. Sekali dia dah teringkat, agak payah untuk dilepaskan mahupun melepaskan.betul tak?even ikatan tuh just temporary :)

Lupa nak cerita pasal benda baru, actually benda ni dah nak masuk seminggu :p last weekends ayah aku, entah secara tiba-tiba pergi beli handphone baru. Padahal dia masih lagi berhandphone baru. Sekali dia nak belikan untuk aku. Dengan rasa rendah diri aku menerimanya seadanya :)

Dekat PWTC ada pesta buku :) jomlah timba ilmu ;) sampai sini dulu kot aku menaip. Kering idea nak taipkan apa lagi :)

No comments:

Post a Comment