Saturday, January 12, 2013

kembalimengejarimpian

Assalamualaikum pembuka bicara.  Alhamdulillah masih diberi kesempatan lagi untuk mengerjakan ibadah-Nya. Hari ini aku nak berkongsi sedikit sahaja, tak banyak. Maaf entry yang tergantung masih tergantung, jika sudah siap pun masih difikir-fikir samada harus di"publish"kan atau tidak.

Cuti semester aku bakal berakhir,  dan seperti semester yang lepas-lepas aku kena berusaha keras bukan untuk lulus sahaja tapi untuk aku faham apa yang diajarkan kepada aku.

"nak dunia, mesti ada ilmu"
"nak akhirat, mesti ada ilmu"
"nak kedua-duanya, harus ada ilmu"

"what you give,you get back!" malah lebih-lebih lagi.

Dengan arus kemodenan sekarang,umur pun dah meningkat tua, aku kena kuatkan diri mencari pasangan. Haha, tapi serius!

Sampai sini dulu entry kali ini. In sya Allah, dikesempatan lagi akan aku coretkan cerita yang menarik. :)

No comments:

Post a Comment