Sunday, January 13, 2013

pusing-pusingjumpabenda

Assalamualaikum. Alhamdulillah,masih diberi kesempatan lagi untuk bernyawa serta melakukan ibadah-ibadah yang diperintah-Nya.

hei. semalam aku layan cerita hindustan, haha, setelah sekian lama aku tak melayan tv. macam tak percaya pula, aku boleh tengok cerita macam tuh. dan semacam tak percaya lagi aku pergi pasar karat malam tadi. Erk? jangan salah, selama aku membesar di JOHOR itulah kali pertama aku jejak kaki kat sana. so, perasaan? suasana dia nampak macam pasar malam,haha,macam-macam ada. dari baju ke seluar, dari kasut sehingga bear harimau!

dan dekat sini aku nak menyatakan bahasanya aku dah kurang minum air yang supeer manis dan air yang bergas mahupun minuman isotonik! Erk? Entah aku rasa macam dah xboleh nak telan dengan gayanya,haha

aku berjaya mencari kostum yang aku nak! walaupun aku tahu baju bukan keluaran baru tapi aku xpandang semua tuh, asalkan aku berjaya dapatkan. kira salah satu wishlist aku tercapai.

sampai takat ni aku tulis,kalau ada kesempatan masa, In sha Allah aku tuliskan. :)

No comments:

Post a Comment