Wednesday, April 21, 2010

macamseronokkan


tadi..dalam kelas..hampir balik ke rumah..
dalam kelas..
lecturer ku berkata : lagi seronok pas kawin kita berchenta(xkenal 1 sama laen)..dari berchenta bertahun2 pas 2 kawin..

....

aku setuju benar!!!
dan terlalu mengaharap itu berlaku pada aku..
sungguh aku xbohong..

nampak macam aku mengalah kerna aku xjumpa2 pasangan kan..hahaha..agak kelakar pula kalau andaian sebegitu rupa..ramai cakap aku terlalu memilih..yeke??opss!!aku xtersadarkan akan hal itu..kalau aku katakan tidak mungkin xpercaya..tapi aku mencari yang benar2 paham akan aku..aku xsama macam yang laen..de beze nye..walau pun ia hanya sekecil zarah d mata kamu!!kamu!!kamu!! d luar sana..maaf aku bukan mempromokan diri d sini..

.....

kadang2 aku cemburukan pada yang punya pasangan..kenapa mereka terlalu mesra d depan aku..mahu men"jealous"kan aku kah??aduhyai..xusah..kerna kalau engkau berdua begitu membuatkan aku jengkel terhadap kamu!!kamu!!kamu!!..
haiseyh..
pe2 hal aku bersyukur sangat ngan keadaan aku sekarang ngan kawan2 dan keluarga yang selalu kat samping aku..
thanks korang..sayang sangat2 kat kamu semua..

No comments:

Post a Comment