Saturday, April 17, 2010

suatuyangmenarik


....

selamat malam..???..opss..12.47a.m..should call it as what??malam o pagi haa??aiseyh..

akhirnya aku dah selamat sampai rumahku surgaku..ahaks..nway..aku penat sebenatnya..yang amat..berjalan seharian..sungguh..aku xtahan..kaki aku lengguh sangaat nieyh..

semalam..pagi jumaat..akhirnya selesai gark wat presentation..huhhu..minggu yang memenatkan..tiada rehat..???..aku sedang berbohong..hahhahaha..jangan percayakan aku saat nieyh..mungkin akan mengewakan siapa yang membaca..tapi sebenarnya aku sedang marah pada seseorang nieyh..sungguh..dengan sikap beliau yang bercakap menggunakan otak tanpa memikirkan akal yang sedia ada..

minggu nieyh gark..minggu memusabahkan diri sendiri..jadikan diri lebih baik dari semalam dan lebih hebat untuk hari esok..huhuhu..betulkah ayat nieyh??..aku main taip jea nieyh..dan juga minggu nieyh gark aku kerap pening kepala..naseb aku bukan jenis suka telan ubat..kalau x mungkin aku dah ketagihan makan ubat..???..abaikan..

tahu x??

akhirnya dapat gark memujuk ayah belikan cermin mata baru..huhuhu..tapi next week baru dapat..urm..xpe..asalkan dapat cermin mata baru alhamdulillah..betul x??mesti pelik kan??..actually cermin mata yang sekarang aku guna nieyh dah bengkok..bengkok??macam mane leh bengkok plak nieyh??aduhyai..sangat cuai kamu ni aishah!!..nama pun xciden..xdapat nak d bendung lagi..terpaksa akurlah ngan semua yang terjadi..hehehehe..

....

*mencari idea..

....

*masih kelam

....

No comments:

Post a Comment