Sunday, April 4, 2010

tajukhariini


wah..
sekarang aku tengok, lihat, memerhati blog orang laen..best sangat best..but sorry sebab baca privacy orang laen..maaf semua..tapi semua tuh buat aku terhibur..sungguh..sudah sekian lama aku xterhibur sebegini rupa..

sambil2 tuh pe lagi aku pun mengupdatekan diri kt dunia blog aku ni..hahaha..cari lagu baru..tuk dibuatkan kat blog aku ni..

act aku sekarang ngah banyak sangat tugas..tapi relax de..semua tuh boleh d settle kan..hanya perlu sabar..
tuh saja..
hahhaha..
tapi sekian lama aku x mengupdatekan diri..sebenarya jiwa aku x tenteram..kacau sangat..aku rasa sangat kosong..siyes..aku x bohong..pe yang aku buat serba xkena..

ahh..lupakan semua tuh..yang penting sekarang aku happy dengan cara aku..itu lebih baik..
selesai gark cari lagu..hahaha..akhirnya..
tibe2 rasa macam nak masuk gambar baru..patutkah??haish..
urm nanti2 lah masukkan..

act banyak cite yang aku nak citekan tapi xsemua aku boleh cite..

No comments:

Post a Comment