Friday, April 9, 2010

teringatkawan


cakap pasal kawan..semalam aku termimpikan sorang kawan ni..yang best nye siap aku de prasaan kat kawan aku tuh..pergh!!!..bila ingat2 cam xlogik plak..memang xlogik pun..mimpi..maenan tido jea..hahaha..tapi nampak cam real seyh..nak d ikutkan..dulu penah gaerk aku tersangkut kat kawan aku tuh..tapi lek2 dulu..name pun membe..so nak xnak kene cover2 sikit..kalau x malu..hahahaha..

urm..

tibe2 aku cam nak pakai selendang..siyes aku xtipu..tapi 2 lah..akibat cermin mata aku ni haa...membuatkan muka aku kembang smangkuk..aduh..malunya..

ahh..antara selendang o shawls???

aku cam lebih minat kat shawls jea..fabrik dy cam laen aw..oppss..silap2..aku cam lebih minat kat selendang jenis pashmina..dy cam bersulam..aku teruja..cam nak beli jea..tapi boleh ke??

.....



corak depa nie lebih kurang jea..so sesuai tuk pe2 baju lah..


pergh!!cun siot...xpe2 sabar nanti dapat gark..

sebenarnya2 aku nak nie..pahmina pakis..coz dy bersulam kot..hahahaha..tapi siyes aku minat tudung jenis nie..sungguh..tapi bilakah..murah jea nie..maybe de lah dalam rm10 -rm15..berpatutan lah nie..

haish..

sabar2..nanti dapat lah..kumpul duit dulu..nanti sure dapat..

No comments:

Post a Comment