Tuesday, December 21, 2010

akuxpasti(2)

siyes..aku xtau kenapa so aku buat saja..

1) adakah anda rase anda HOT ?
HOT tuh panas kan??aku hot??eh mana de..silap orang ni..

2) upload wallpaper yg anda gune sekarang
amik kat blog template je..

3) cerita psl gambar nie ?
yg aku tau de bulat2 then banyak warne..then aku suka..
:)

4) kali terakhr mkn pizza ?
semalam..xleh masuk banyak sebab de rase nk muntah..
:(

5) lagu terakhir yg anda dengar ?
Good bye - Jang Geun Suk

6) tag lg 5 org

7) siapa NO1 dengan anda ?
kawan rapat time aku kat kolej..merangkap kakak angkat(layak ke?)

8) katakan sesuatu pd NO5 ?
seorang mamat yang gile2..

9) NO3 ade hubungan dengan siapa ?
no3?? mestilah dengan pakwe dia sekarang ni..xkan lah ngan aku plak kan..kang songsang plak..betul?

10) bagaimana pula dengan NO2 ?
seorang yang baru aku kenal bape bulan yg lepas..nape ek??

11) kata-kata cinta untuk NO4 ?
kata2 cinta..aku cinta padamu..ok??haha..berchentalah ngan orang yang sayangkan kau kak..

12) berikan 4 fakta untuk org yg kamu tag ?
pompuan
lelaki
couple
single

No comments:

Post a Comment