Thursday, December 2, 2010

siyeskogatal

bila orang lain menulis entry dengan banyak
ini buat aku jealous
haa??
yela seronok baca entry2 orang laen punya blog
kadang2 aku nak sama banyak gark entry macam depa
tapi
lately ni aku malas nak menulis
apakan baca
husshh!!
kenapa aku xtau
cuma xde mood nak menulis
idea de
tapi tuh lah
kalau dah xde mood + malas = 2M
xde bende yang jadi
kan?kan?
so entry kali ni
tiada apa2 yang menarik
cuma sengaja melatih tangan dan minda tuk cuba menulis lagi
dan cuba lagi
sampai dapat pe yang d inginkan oleh akal
ahh
dah nak masuk 0100am
maksudnya mata aku xtido lagi
tangan maseh menaip pe yang terlintas
ahh
teringat lagi pada lelaki kachak + gigi besi
ahh
gatal ko ni!!
tapi betol aku terpesona
dulu x ingat
tapi tadi tengok cite tuh buat ku teringat2
haa
macam mana nak tido ni?
dah2 g jauh sana
susah aku nanti
bila siang kepala aku pening
aku xsuka
sebab tido lambat
sape suruh
aku xmintak pun
aku turutkan je
pe2 hal bengang aku xsudah lagi!!
layan lagu slow mane pun xdapat nak lunturkan
haa
apakah yang aku mencarutkan ini
ahh
lantaklah suka akulah nak tulis
entry aku de aku copy mana2 ke?de aku susahkan sapa2 ke??
kan?kan?
sebelum berpanjangan ingatan aku pada gigi besi
better aku stop dulu
ok
selamat malam
selamat pagi juga
:)

No comments:

Post a Comment