Thursday, December 23, 2010

bila

perasaan ni jujur..

tiba-tiba aku terfikirkan dia
entah tiba-tiba dia ada dalam kepala aku
mungkin aku terlalu fikir pasal dia agaknya
bila dah terfikir mestilah perasaan rindu menjengahkan?
aku cakap
"AKU TAK RINDUKAN DIA"
tapi hati mungkin kata
"AKU RINDU SANGAT-SANGAT2
situasi ni tak sama macam aku start minat kat pelakon2 korea yang kachak tuh
situasi yang aku rasa ni laen sangat
sampai aku taknak fikir lansung pasal dia
kejamkan aku
tapi hati aku terlalu nak sangat fikir pasal dia
grr
buang jauh2 pasal dia dalam kepala aku
SEKARANG
kalau betul dia jodoh aku
alhamdulillah
tapi kalau bukan terima kasih ALLAH sebab jumpakan dia untuk aku walaupun hanya sebagai kawan

bersahabat lagi best berchentakan?

*kawan..aku rindu sama kau..

No comments:

Post a Comment