Wednesday, December 22, 2010

terlalumentah

aku tak tahu nak cakap apa
bukan kelu
tapi tak mampu nak di luahkan
berat rasanya

dulu aku pernah bersamanya
sampaikan aku kejam bila bersama dia
jadi aku terpaksa lepaskannya
aku takut kalau aku lebih masa bersamanya
aku mungkin lebih kejam dari biasa
aku lepaskan dia untuk mencari yang lebih baik dari aku

ya
dia sudah ada penganti aku
yang lebih baik dari aku
yang lebih mengerti tentang dia
untuk sekian kalinya aku tak memikirkan tentang dia
kerana aku juga sudah ada penganti
dan aku tak menjadi kejam dengan si dia yang baru ini
entah aku tak tahu
terlalu sayang
terlau takut
terlalu lah dalam segala-galanya

tapi kenapa dia datang lagi?
kau tahu tak aku rindu dekat kau?
jadi kenapa kau datan balik?
kau tahu tak kedatangan kau bersama dia buat aku sakit hati?
memang aku sudah ada penganti kau
tapi aku kenal kau dulu sebelum dia yang bersama aku sekarang

*entry ni jiwang tapi bukan pasal pasangan kekasih

1 comment: