Wednesday, August 24, 2011

akuengkaumungkindia

assalamualaikum. pembuka bicara untuk entry kali ini. hari ini hari yang ke 24 kita berpuasa. sekejap sangat rasa. hari ini aku tidak ada sebarang kelas. jadi aktiviti untuk hari ini aku nak lepak-lepak saja. -.-". apa nak jadi dengan aku pun aku tak pasti. kenapa ?. assignment sudah diberi tapi tak ada hati nak gerak buat. BAGUS. eh. aku sakit lagi. maksud aku kurang sehat. dilanda demam lagi. dan sangat SYOKK!!!.

masing-masing sibuk dengan persediaan hari raya. aku ?. bolehkan aku cakap mood aku. untuk beli. baju itu. baju ini. tak datang. sangat TRAGIS kan bunyi dia. tapi itu yang terjadi. aku malas. mungkin balik ke pangkuan asal agaknya baru datang rasa itu. kan?. siapa tahu.

dan tentang rasa aku. apa yang aku rasa untuk seseorang yang aku minat itu. sudah aku butangkan dan telah aku simpan dalam peti yang bakal aku campak kesuatu daerah yang tak akan mungkin pergi ke sana. SENANG kan ?.

No comments:

Post a Comment