Monday, August 15, 2011

ujianini.

Hei. aku ada cerita. kejadian ini berlaku sabtu lalu. menimpa aku. kehilangan lagi. ya aku kehilangan lagi. dan ini buat kali kedua.identiti pengenalan diri. kad yang boleh membantu mengeluarkan duit. sedikit duit. silap aku agaknya.lalai. terlalu alpa dengan sekeliling. dan sekarang sendiri dapat susah. tak boleh kmana2 selagi belum buat permohonan identiti baru. inikan pula duit.memang aku musafir lah kat sini. dengan sumber makanan aku hampir kehabisan. memang sangat memerlukan bantuan dari wang ringgit. apalah daya. identiti sendiri pun hilang. mungkin ini semua ujian yang Allah bagi dekat aku. sebagai hamba-Nya aku kena reda. sakit aku datang makin kerap sejak akhir-akhir ini. makan tak menentu. kadang banyak sampai kekeyangan. kadang sikit sampai kelaparan.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

  1. takpe, saba tau ai, ingat ni semua ujian dari Nya yang membuatkan kita lagi kuat dalam mengharungi cabaran akan datang k.. :) kami sentiasa bersama anda k..

    ReplyDelete