Wednesday, August 10, 2011

rehatkanbadanuntukmalamini

aku terbabas lagi tuk bangun sahur. penat. bohong. terlalu kenyang. lagi bohong. penyakit aku
datang masa aku berbuka. makin hebat dari selalunya. kesimpulannya aku makan tak terlalu kenyang. sebab aku tak tertahankan rasa sakit itu. tutup. aku tak mahu bahas tentang itu.

ok. semlam tidak ada kelas mandarin. lama menunggu. tapi tiada. satu perasaan muncul. sia-sia menunggu. kalau tahu aku sudah lama balik. aktivi aku setelah sampai di hostel kembali mendownload. tapi hampeh. aku berani cakap laptop aku dari semalam petang tidak tutup lagi. penantian yang menyeksakan.

hei. jangan nak interrup sangat. penat tahu. sudah aku perlukan engkau dengan segera lagi mahu lambat selama mungkin. ingat bulan puasa. kena banyak bersabar. eh engkau tambah lagi masa engkau. bengang betul ni. nasib baik engkau sudah di kurangkan.

aku sedang dengar radio. hilangkan senyap bilik. bolehlah. terisi juga bilik ini. aku dengar macam-macam berita. sekarang manusia semakin pelik. aku antaranya. hari ini kelas aku mula pada pukul 1.00 petang. naik bas pukul 11.00 pagi. ok. sampai sini sahaja aku dapat fikirkan apa yang aku nak sampaikan.

No comments:

Post a Comment