Wednesday, February 22, 2012

turunnaik

Assalamualaikum. Maaf kali ni aku bercerita saat malan pula. Tak disengajakan. Sungguh.


Pagi tadi. Ketika masih lagi subuh. Macam biasalah aktiviti yang aku selalu buat. Membaca. Membaca novel. Aku petik apa yang ada dalam novel yang aku baca. Dan aku harap dapat berkongsi sama dengan yang sedang baca.


" Abdur-Rahman ibn 'Amr al-Azwazaa'ee, may Allah have mercy upon him, was asked about imaan: "Does it increase?" He replied, "Yes,until it becomes like mountains". He was then asked, "Does it decrease?". He answered, " Yes, up until there is nothing left of it" - Shaykh Abdur-Razzaak ql Abbaad. Cause Behind the Increase and Decrease of Eeman.


So apa yang korang tengah baca skrang ni paham benar apa yang aku sampaikan.


Sekian. Assalamualaikum ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment