Friday, March 19, 2010

kembalipulang


selamat kembali ke rumah!!!..akhirnya..aku sampai gark kat umah ku terchenta..ahaks..
act sebelum sampai umah..parents,aku,n juga adik aku..kiteorang lawat atok kat hospital..
urm..kandungan darah atok aku tinggi yang amat..that y lah dia d masukkan kat hospital..aku doakan kesihatan atok semakin pulih..n kandungan darah tingginya turun..dan stabil..aku xnak sape2 ahli keluarga aku masuk hospital..bukan aku malas nak melawat..tapi aku xsampai hati nak tinggalkan depa kat situ sorang2..even nanti depa de orang jaga..tapi aku xsampai hati..

ok..selesai tamat ziarah..kami pun balik lah..aduhyai..tadi hujan lebat yang amat..hujan rahmat..
hehehehe..pe yang terpalit saat ni..aku kepenatan..

aku harap sangat umah sewa balik nie bersih je..aku rimas tul kalau de rambut2 yang bertempiaran kat lantai2 rumah..ades..sangat benci akan perasaan 2..tapi nak watpe..rambut tetap akan berguguran..hahahhaha..maaf korang..aku xterniat nak cakap kat sini..maaf teramat..

No comments:

Post a Comment