Sunday, March 7, 2010

kesakitanmelanda


adeh..itu yang boleh aku katakan..xsemena sakit aku datang kembali..sekian lama "dia" mediamkan diri..
tapi bukan salah "dia"..salah aku..salah aku yang cari masalah..
sape suruh aku xnak makan..padan muka aku..

tadi keadaan aku biasa saja..boleh ketawa2..boleh maen ink print sama2..
boleh berlawak jenaka kisah p.ramlee..tapi bila sampai malam..maksud aku tengah malam..
sakit datang..nak buat macam mana kan..dah takdir..

haish..esok de kelas..dan kebetulan dak2 ni cakap esok de exam arab..betulkah??adeh..
arab 2...bolehkah aku menjawab dengan baik??2 kisah esok..so kita sama2 nantikan..
sama2 kita menjawab..sama2 tawakal..sama2 berusaha..

mereka dah tido..dh selamat belayar..aku masih di depan laptop..sedang asyik menaip kata2 di atas keyboard..sambil ringankan tangan membantu chef "cafe world"..

kenapa mata ni xmahu lelap??xpenatkah dikau mengerlip??mahu berapa lama lagi??

*mata mengerlip-gerlip tanda faham..
*terus menngerlip..

kembali berceita..sakit aku kian pudar..semakin menghilang..
aku redha..aku terima seadanya..

*memikirkan sesuatu..sesuatu yang ingin d taipkan..tapi apakah dia..
*menanti penuh sabar..

haa..datang2..ya esok..jika benar esok ada exam..aku harus tempuhi..jika tidak kelasku seperti biasa..dan jika ada..selepas exam sudah ada aktiviti yang tersedia..
yaa..belanja barang2 dapur..sudah kehabisan..mesti d refill kembali..

*sengih..
*idea kembali menghilang..

aku harus rehatkan diri..rehatkan mata..rehatkan fikiran..rehatkan anggota badan..segala2nya harus d rehatkan..

No comments:

Post a Comment