Saturday, March 6, 2010

rasakuhariini


kenapa aku rasa laen..
yela..kenapa aku rasa xbest bile aku tulis kembali d notes@blog
yang mana sebelum ini aku tuliskan hari2 aku d hp aku..

haish..
kenapa rasa laen..

maaf..aku pergi menunaikan yang wajib tadi..
siap solat..
mak suruh aku makan sekali dengan mereka..
ikutkan aku xmahu makan dulu..
nak makan nanti2 jea..
tapi d sebabkan sekejap nanti pakcik aku nak datang..
nak xnak kene makan..hehehe..

berbalik..
bila aku tulis hari2 aku d hp..aku luahkan segalanya..
suka..duka..marah..segalanya..
aku lampiaskan d hp..
lalu aku simpan menjadi draft..
tapi..
kenapa bila aku tuliskan kembali d notes@blog..aku rasa macam laen..
macam bukan aku yang menulis..
macam aku m'copy dari seseorang..iaitu aku sendiri..
tetapi d dunia yang berbeda..
sedangkan aku sama saja..

cuti bakal berakhir..
esok..aku akan berangkat pulang..
xjauh..d batu bahat sahaja..
segala kerja dah aku settle kan..
tapi..
urm..macam nie lah..aku rasa macam ada yang belum d settle kan..
apakah dia??

No comments:

Post a Comment