Sunday, March 7, 2010

akulebihbaikdaridia


sedang layan lagu super junior..hahaha..
best gark..bile dengar banyak kali..mungkin gark aku dh terminat ngan group dr korea ni..
but tengs to "kak kiah" coz kenalkan group nie last year..

adeh..pe yang aku nak bualkan...haa..malam tadi aku tengok cite..
rumah tangga..bese lah..cite 2 pasal cite anak perempuan yang kasar..
yang mempunyai buah hati..
pada masa sama si anak xtahu nak buat keje rumah..apatah lagi masak..
d pendekkan cite si anak b'kahwin..setiap hari mreka cme makan luar..yela si isteri xtahu nak masak..adeh..

so end of the story is..nak d bandingkan aku dengan anak perempuan 2 aku much better than her..
aku tahu lah gark cmne nak masak..kemas rumah??bolehlah sikit2..
tapi kenapa mak selalu bising cakap aku xpandai masak?kopek bawang pun xreti?kemas rumah pun xbersih..
tahukah mak sesungguhnya aku teringin..tapi bukan sekarang..suatu hari nanti..
alamak..ni dah masuk laen dah ni..

hahaha..ok2 stop dulu..

No comments:

Post a Comment