Thursday, October 14, 2010

beringatsebelum

bila aku baik dengan orang..
de je orang buat 'taik' kan??
kenapa???

kang aku buat jahat gark nanti..

40X aku cakap macam tuh..

JAHAT btol nti aku..

ingat!!


statement kat atas ni AMARAN au..
jangan salah ertikan..
kalau aku dah kata macam tuh..jangan tanya kenapa lah..

"terlajak perahu boleh d undur,terlajak kata"??
xboleh lah bhai!!

+ sapa yang kenal aku tahu aku nie orang nya macam mana..

kalau aku start sayang kat orang tuh..
aku akan sayang kat dia..
pe aku cakap nie??lebih kurang je..
tapi..
kalau aku dah start benci kat orang tuh..
jangan ingat lah aku nak tegur balik kat orang tuh..

*jangan ikut tabiat aku nie..
xbaek memutuskan silahturahim..berdosa..

haa...back to basic..
aku kena ingatkan diri aku tuk cari sahabat sebanyak mungkin..
bersahabat banyak2 ni bagus..
selain + kenalan
kita boleh tengok gark adakah sahabat2 kita ni..betul2 sahabat o x..
xkan time senang je membe ramai..
tapi bile susah sikit..membe ciput je..tuh pun boleh d kira ngan jari je lah bhai!!

No comments:

Post a Comment