Thursday, October 28, 2010

malammalamterakhir


keletak-kelutuk..
mintak-mintak elaun masuk hari ni..
kerana apa??
hanya orang tertentu paham..

adoii..
aku nak menaip cite tapi 1 haram jadah pe pun aku xtahu pe yang aku nak sampaikan..

haa..
cmne tuh??
dengan mata yang xleh nak lelap
dush..

pe2 hal aku nak cite kejadian malam tadi..
hahaha
seronok sangat
:)
macam BIG FAMILY pun de gark..
hahha..

KAMI makan besar..huhuhu..
sedap..

lokasi : pizza hut SUMMIT batu pahat
banyak?? : dalam 10 orang(KAMI 7 orang + group nuar 3 orang)
total : RM 124.67

berbaloikan??

pas makan2..
sesi photografi..kahkahkah..
sronok..
+ aku jadi photographer ngan camera nuar..haha..tapi hanya beberapa snap saja..
yang seronok..
nak tau??

kami bergambar ngan camera polaroid aku..
semua xtahan ngan 'flash' camera tuh..
tajam sangat..
dengan aku2 sekali..hahha..

then balik!!!

tapi aku xterus balik sebenarnya
lepak dalam 2 jam lagi kat navigator..
alang2 aku teman k.kiah wat keje..

urm..

1 jam pertama
bosan..
siap ulang2 baca newspaper kowt..

jam yang ke-2
tkr channel astro
tengok CSI

naseb berbaloi..

sampai umah kol 12malam

No comments:

Post a Comment