Saturday, October 23, 2010

harimasuk20


hahaha..
blh x cakap bende ni pada diri sendiri??

SELAMAT HARI JADI YANG KE-20
SITI AISHAH BT KAMSANI


haha..xpasan sebenarnya jam nak dah pukul jam 12 malam..tapi baru lah ni nak wish diri sendiri..hahaha


thanks k.kiah~
bagi ai hadiah nie..ngeee..


act nak cite..ari penat gile kot..pagi2 je dah kene bangun~
coz de program kolej
SUKOL
haish~..naseb best!!kalau x??
adoii..

pagi tuh terus g kolej turun2kan hamper2 yg bakal d menangi oleh mana2 individu tuk sukaneka nti..
pastuh terus bergerak ke stadium batu pahat..
setting2 tempat hadiah..
then xtahu nak buat pe pas tuh~
haa..

naseb dah janji k.kiah nak cite ep last PLAYFUL KISS kat dia..
so terisi gark lah masa yang de..heh..
cite punya cite..padahal siap bertukar tempat..
tapi menceritakan cite yang sama..
hahha..
pas cite..kebetulan yazid@ajid@mabok datang..
hahha..pe lagi aku mintak tolong dy tok amik gmbr kami ber'2'..
hehe..
first gne nset k.kiah...
then gne kamera instant aku..
hahha..3 keping~
bulehlah..mantap~
*tuttt..chantek d situ..

dah abes cite...kamiorang dok berdiri kat atas..
coz dak2 len kat bawah..depa p sokong rumah2 sukan depa~
semangat..
naseb aku xde camera dslr..+ aku xtahu gne..
kalau aku de n aku tahu gne...dah lame aku snap gambar2 depa..hahha
tapi naseb~
kan??

lawan tuh..lawan nieyh..
last2 pembahagian hadiah dalam kul 12 lebih..
geram gile tengok hamper2 yang besar tuh..naseb bukan aku punya..
kalau lah aku punya..dah lame dah..aku xdapat..hahaha....
mengong~
pas bagi hadiah kat orng2 yng menang
program tamat!!
dapat makanan..
nasi beriyani(not sure bout the spelling)..sedap lauk dia..
tapi aku xmakan..
maksud aku pas amik makanan tuh aku xterus makan..
coz mase de sikit meeting lorh tuk ajk2 SUKOL..
hahaha..act taking picture..

naseb aku xbegitu baik time tuh coz dyorg men atack2 kai tepong..
aduh ni yang xgemar nieyh..hahhaa..xdelah best sangat..
coz xpenah merasa act d baling ngan tepong nie..haha..
masterpiece nye yazid..
mmg conferm2 kenelah..haha..
orang yang sambut bufday xlah seterok masterpiece nye..haha..
kesian lak tengok..tapi xpe..best~
dah bes men tepung..

BALIK TIME

kamiorang balik??act tertinggal bas..sengaja..
hahha..boleh gitu??

kebetulan stadium tuh dekat ngan segala bank..
so kamiorang g bank~
g skali guardian
tup2 balik naek kete..hahha
sampai2 je umah k.kiah
de sikit kekecohan berlaku..
xmau cite..private!!melaenkan tuan umah membenarkan~
lepak umah k.kiah dalam setengah jam..
then balik umah sewa sendiri..
kuikuikui..

sampai je umah..mandi..then terus lepak~
penat kot..

argh!!!
xsuke~
sebab???
ingat nak amik gambr polaroid tuh gne nset...dah amik tapi kureng jelas!!!
terus xde de mood nk amik lagi..
so
xjadi nak upload!!

pe2 hal sangat seronok hari ini!!
thanks sume~

No comments:

Post a Comment