Wednesday, October 13, 2010

mightbeoversoon

tinggal lagi bape minggu je kehidupan aku kat
Kolej Poly-Tech MARA Batu Pahat..
hahha sound like weird je..
but neverminds..
tapi memandangkan nak hampir abes lecturers semakin liar bagi kerja yang banyak2...
assignment laen,projek laen.aduh..
botak gark pale aku karang...
dok fikir jalan yang terbaek tuk selesaikan semua kerja2 yang hampir tertunggak tuh.
hehehe

minggu nie
16-17 OKTOBER 2010
de karnival ICT kat SQUARE1 ye...
sila2 lah hadirkan diri

then pasal event ni lah..
hal ni terjadi lagi..
aku pelik tengok dak2 group aku..
semuanya aku tengok kusut..
aku??relax2 sahaja..
kenapa macam tuh??
ntah aku xtahu jawapanya.
nak kata aku xbuat keje..
wei aku buat eh..
sorry sikit...
aku paham segalanya..
tapi kita xleh nak rush diri kita tuk serabut + kusut gark kan..
kalau semuanya dok kusut siapa nak tenangkan siapa??
betul

ok cite laen..

tinggal bpe rat je..
sabar eh
abes event ni de serat
then tggu elaun ye!!

then
MERDEKA!!
hahahahha..

*hanya orang2 yang paham sahaja akan paham
kan??

No comments:

Post a Comment