Thursday, October 7, 2010

patutkexpatut

aku nak mulakan entry kali ni ngan kadang2 lagi buleh kan??

okk..

kadang-kadang aku terfikir cm nk jual something tuk dapatkan something..tp something yang nk d jual tuh aku sayang gile..teramat sayang..sampai x mampu nak berjauhan even xmendatangkan sebarang bunyi pun..haiseyh..

masalah nye bila aku kata aku nak ber'nset' baru akhir bulan nieyh!!tapi ntah kenapa aku rasa cam sulit je nk dapatkan..aku kena jual nset aku yang sekarang nieyh tuk dapatkan nset yang aku nak..tapi terlalu banyak lebihan nye..

n aku takut kalu aku xjual nset yang sekarang nieyh..aku ketandusan keewangan kot awal bulan depan..haa..aku xnak perkara tuh terjadi..adoiii!!!xkan hari2 makan bawang je kot..hahaha..but its not funny dear!!

kenapa ek susah bila kita nk kumpulkan sesuatu tapi senang jea bila nak d habeskan...

dugaan..
dugaan..

aku xnak mintak kt mak ayah aku duit semata-mata nak beli nset baru..dah terlalu segan aku nak mintak..cukuplah duit ngan mak bagi tiap2 2 minggu skali tuh..2 pun dah berpatutan..tp skarang cmne aku nak mendapatkan jumlah yang sangat tgggi bagi aku skarang!!

tolong!!
tolong!!

aku tengah buntu tahap gaban nieyh..

No comments:

Post a Comment