Wednesday, August 18, 2010

atleast

mood : sangat kenyang dan sudah lepas dari genggaman "sesedu"
kepala : tengah serabut dengan "resume" tuk internship
jiwa : masih sunyi
mata : sedang lihat apa yang d tulis
lidah : diam seribu bahasa
tangan : menaip apa yang tersirat d kepala
jam : hampir jam 9 malam

ok aku cite dari mula keyh..sedar xsedar dah seminggu kita berpuasa kan??cam xcaye jek..huhuhu..then sempena dah seminggu kita berpuase..

d takdirkan pagi tadi aku boleh lak "sesedu"..
adoii..
kalau sekejap xpe..berlarutan..
penat dowh..
dari rumah membawa ke kolej..masuk kelas berhenti jap..
tp hanya sementara coz ia d sambung lagi..
aku ingat tengah hari tuh dah ok..
so aku xgentar sangat lah..
time balik lak.."dia" muncul lagi..
haa..
penat dh lah bulan pose..
naseb iman aku kuat ari nieyh..kalau x..
mahu aku g bantai air..
nak ilangkan sesedu punya pasal..


sory..tetiba idea aku ilang nak tulis pe lagi..coz aku bru selesai bce blog orang laen..huhuhu..

No comments:

Post a Comment