Thursday, August 26, 2010

hampir


hampir seminggu!!!
apa??
xpaham
xmengerti
aduhh~
maksud aku sekarang blog ni..
hampir seminggu x d postkan entry baru
sedikit bz
maklumlah terlalu seronok puase..hahaha..
terlalu banyak cite yang nak sampaikan
sampai alpa nak masukkan tuk d jadikan entry..

macam hari ni..kenapa??
sebab..hari ni dalam sejarah hidup aku..de orang salah sebut nme ayah aku..hahaha..pembetulan ya kawan2..
nama ayah saya KAMSANI BIN MOHAMED..

alkisah..tadi time kelas techno..miss de cakap sape nak g PWTC
29 SEPTEMBER 2010 ni??
so kak kiah tanpa segan silu mengutarakan kami ber'2' yang pergi..huhu..ok gark..

tapi bukan tuh yang aku nak cite..berbalik pada asalnya..KLIK SINI tentang orang ini..dengan berani nya dia menyebut nme aku..
SITI AISHAH KAMSANA..

what the??hahaha..
1 kelas bergelak..+ salahkan kan minah nie..opss..terbuka identiti nya..tapi aku x marah pun..semua orang de silap kan??lagi2 salah sebut..kan??
n aku bukan zalim sangat..

YAY!!
pelik??
x kot..
raya dah dekat so paham2 lah pe yang terlintas kan
akhirnya semalam aku dapat gark beli baju tapi sepasang je lagi n sebenarnya xcukup huhuhu..act banyak sangat pilihan sampaikan aku xtahu nak beli baju kurung yang macam mana..adehh..last2 aku putuskan beli je lah baju kurung cotton jenis yng kilat2 tuh..huhu..

+ aku ni jenis beli baju yang murah pada harganya tapi mewah pada kain/pakaian nya..xpaham??senang je..aku xbpe minat bli baju yang mahal2 tapi kain/baju nya yang "cam ntah pe2" coz aku rasa baju yang mahal2 tuh cam x sesuai je dengan harga yang mahal tuh..selsai beli terus balik..but seriously..petang tuh aku haus gila gamaknya..naseb tahan..kalu x pintu almari ais tuh aku punggah semua isi dalam nya..hahaha

tapi bukan tuh yang aku nak bahaskan..belanja2 barang tuh berpada2..takut..yelah..orang bergembira coz dapat duit raya d hari raya..tapi kita berhutang d hari raya..haha..

:)
peace
n selamat menjalani ibadah puasa dengan jayanya
haha

No comments:

Post a Comment