Wednesday, August 4, 2010

bajubaru?


assalamualaikum
1
3 august 2009..2009??maaf bukan 2009 tapi 2010..
tarikh nie..pe yang de ngan tarikh nie??
arggghhhhhhhhhhh...
malu lah nak cite
bio lah orang2 yang tertentu yang tau
eh malu lah nak cite
terlalu privacy..

2
sebenarnya dah lama aku nak cite pasal nie
tapi aku segan
takut orang laen xboleh trima
ahh
persetankan semua tuh
yang tahu aku dan DIA
so aku xperlu sangat nak hebah2 kan
tapi rasanya tentang nie aku patut hebahkan

tahu x??
dak2 laen dah dok serabut sekarang nie..
aku
tenang,cool,n sewaktu dengan nya
tapi kenapa ek??
nak kata aku xbuat keje
aku buat
tapi kenapa aku xserabut like them
adoiiii

3
tiba2 perasaan tuh datang lagi
aku pelik betul lah
kenapa tiba2 rasa tuh datang
dengan orang sama
ahhhhhhh
xgemar lansung nie
aku dah cuba tuk bataskan diri aku dengan rasa yang sedia ada sebelum rasa yang pelik nie menjengah masuk
tapi benteng nya terlalu rapuh
maybe firewall nya x terlalu kuat kot
haishhh..
lepaskan2..aku tahu aku boleh buat

dah tuk ari ni..
wasalam

2 comments:

  1. nk tnye la.. ape kaitan kisah kt atas dgn bajubaru ?? fening jap.. huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    baju baru??cite dy kat no 1..

    ReplyDelete