Sunday, August 15, 2010

rasamacamnaksepak2


mood : sangat gembira + ada sedikit sebal
situasi : baru selesai blogwalking
jam : sudah masuk jam 12
kepala : semakin penuh dengan kebencian
mata : melihat apa yang d tuliskan
anggota badan : si tangan kanan masih lagi sakit

apa sebenarnya yang aku nak cakapkan?pelik kan..haa..sebenarnya de rasa marah dalam badan aku sekarang ni..yang xmahu keluar dari jasadnya..argghh..

aku marah??perasaan marah tuh xpernah luntur sejak kebelakangan ni..muka nampak tenang..tapi dalaman aku ni..tersentap ngan semua "manusia" yang xpaham aku orangnya macam mana..

esok..aku balik tempat aku belajar..dilema..kenapa??sebab yang d marahkan akan bertemu..tapi sekarang bulan baek..bulan tuk merebut segala pahala..bukan "dosa"..ahh..biarkan saja rasa tuh..kalau aku terlalu EGO..makan diri..sendiri susah..lalu biarkan saja..

tapi sekarang kepala aku dok serabut..apa yang aku fikirkan berlawan-lawan antara 1 sama laen..kenapa ek??

aku ni jahat ke??
aku ni biadap sangat ke??
aku ni kurang-ajar ke??
atau aku terlalu sangat diam??tapi itu 1 masalah ke??

kadang-kadang aku rasa cam nak ikut je pe yang dyorang nak..tapi dalam masa sama aku nak dyorang dengar pe yang aku nak..tapi boleh ke??buat masa sekarang..maksud aku.."manusia" yang aku kenal.."mereka" terlalu inginkan aku yang dengar kata2 mereka..siapa tahan..sekali 2 masih boleh d trima..tapi kalu dah acap kali buat perkara yang sama..arghh..bisa sebal!!

kenapa aku baru cakap sekarang?sebab aku ingat "mereka" benar2 kenal aku..tapi apakah!!tidak sebenarnya..kadang2 aku terpaksa jadi orang laen..kerna apa??kerna nak menjaga hati..

nak je aku keluarkan kata2 kesat kat sini..tapi xboleh..sebab apa..mungkin ada yang baca entry..tapi ahh alantaklah..aku yang nak tulis..de aku mintak pendapat ke masa aku sedang menulis ke??sekali lagi maaf..sekarang aku tersangat marah..

*berhenti untuk rasa marah
*berhenti untuk menjadi seorang yang sangat EGO
*berhenti untuk segalanya

2 comments: