Thursday, August 12, 2010

masukangin

assalamualaikum

ok masuk entry kali ni tinggal lagi 10 posts je lagi..menjadikan total tuk tulisan/penulisan aku kepada 100 posts..haa..pe yang bebelit nieyh??hahaha..biaselah menaip bila tiba waktu mengantuk~ haish..

*xbaek mengeluh

urm nak cite pe??
owh!!
pagi tadi aku merempit..opss..bukan aku..tapi abang bersama-sama aku merempit..
hahaha
al-maklum cuti yang d berikan hanya sehari nak xnak kene gark patah balik ke batu pahat
pe yang aku boleh cakap

s
e
j
u
k
!
!

dah lah merempit pakai baju kurung..
adoii
konon nak control ayu
acehceh..perasaan lak aku ni..(",)'

macam semalam gark..tengah hari tadi perut aku dah panggil2 katanya "sakit~"*sakit kat sini not means by "lapar" ya..tapi masuk angin maklumlah aku de sikit sakit lorh..hahaha joking :D adoii..mata aku dah berat gila time menaip ni..so,aku nak ucapkan selamat malam semua..jangan lupa niat b4 tido..huhuhu
wasalam

No comments:

Post a Comment