Sunday, January 23, 2011

akutahuakukejam

malam begini memang senang mata cepat kaburkan?
almaklum aku seorang yang punya masalah penglihatan
ye aku sedar diri sendiri macam mana
dan bila aku sedang jalan aku xbape suka toleh2 orang
melaenkan tolehan aku aku akan terhenti pada "mereka" yang aneh2 saja
dan kadang2 aku rasa bila aku buat begitu aku jadi seorang yang sangat jahat
jahat?
mesti rasa geram kan bila ada orang tengok kita atas bawah macam nak makan orang
hakikatnya aku suka buat macam tuh tapi pada "mereka" yang aneh saja !
dan selepas itu aku akan tergelak
kejam siot !
aku xsalahkan "mereka" sebab xtahu apa2 kan ? tapi hakikatnya "mereka2" xsedar yang "mereka" buat suatu yang d luar jangkaan
bhahhahaahhah
XD
ok sekarang kepala aku pening yang amat jadi aku xdapt nak teruskan perpanjangan entry kali ni

note : masuk hari ni aku dah 2 hari aku sakit dada

No comments:

Post a Comment