Sunday, January 16, 2011

reveal?

tadi aku dapat rasa 1 rasa
rasa yang paling maneeeesss !
semanis peria ? eh tuh bukan sepahit peria ke ?
ahhh lupakan
apa2 aku tiba2 nak sangat cakap

TAHNIAH

damn ! !
dah lama rasanya aku xungkapkan pkataan ni dari mulut aku
hahaha
sedar siot !
nampak sangat aku bukan seorang yang kaki berbual dengan orang2 sekeliling
shit !

ok
berbalik pada awal2 ayat untuk entry kali ni
apa kejadahnya rasa yang aku dapat rasa tuh?
best?
maneeeeeeeeesssss?
nak tau ke?
gi cari pakcik google then tanyakan eh ! !
bhahahaha
act aku dapat tau macam mana rasa munculnya
CINTA
hek ?
maaf maybe entry kali macam laen macam je
so abaikan


macam ni yang aku perasan lah !
1st-bila dah selalu bersama even as friend mulanya
2nd-bila selau bersama mestilah kadang2 ada sikit gaduh kan ? gaduh2 manja gitu chewaahhh !
3rd-selalu nak jumpa even sekejap lagi best dapat gaduh skit2 pun jadilah asalkan jumpa
4th-then muncullah 1 rasa

tau x ?
rasa ni selalu lah ada
dan mesti ada
iaitu

RISAU

mula2 mesti rasa ni yang datang dulu aku pun xtahu kenapa
maybe pengaruh aku selalu tengok drama korea kot
maybe
:P

then bila dah start risau
mulalah si polan yang kat sini xtentu arah memikirkan si polan yang d sana
buat tuh xkena
buat nieyh xkena
asyik risau je
yang xboleh blah siap boleh saket risau punya pasal !
lagi sadis
pabila 1 blah pihak je yang risau bebagai nak rak
yang 1 pihak lagi xtahu apa2
kejam kan pihak yang lagi 1 nieyh ?
haaaiiisshhh
;(

ok tolak tepi pasal yang ni
skarang aku nak cite kalau 22 blah pihak saling risau antara 1 sama laen
wahhhh
:)
bahgia
1-kalau 22 pihak saling kerjasama tuk me'reveal'kan prasaan mereka
mannneeeessssss !
2-teruskan lah kan ?
3-kalau jodoh panjang sampailah ke jinjang plamin dan ke akhir hayat

wah semudah ABC
:0

p/s : seseorang dalam family aku sedang saket DOA kan dia cepat sembuh eh..tq ;)

1 comment: